(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

عاشقانه ۴


'در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم
در میان عاشقان عاشق تر از لیلا منم
انکه شیدا می شود با یاد تو تنها منم
انکه هر لحظه به یادت اشک میریزد منم'

*************

'هر چه که مانده سوگواری مانده
باما فقط اشک ،غصه ، خواری مانده
هر جا که برفتیم ، به هر شهر غریب
از ما گوری به یادگاری مانده '

*************

'از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم : عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری
*************

'خوشا آندم که در کوی تو باشم
همیشه در هیاهوی تو باشم
خوشا آندم که بین قریه سبز
سپیدار لب جوی تو باشم'
************

'وه که سودای آن صنم چه خوشست
شربت غم ز جام جم چه خوشست
حاصل دل دمی ست در عدمی
وه که آن غم در آن عدم چه خوشست

عاشقانه ۵

 دلم را جز تو کس دلبر نبا شد
بجز شور تو ام در سر نباشد
دل فایز تو عمدا میکنی تنگ
که تا جای کس دیگر نباشد

 

 *******************

 

 چه می شد بین ما مهتاب می شد
قشنگ خنده هایت باب می شد
کمی گل گفته و گل می شنیدیم
 زمستان خجالت اب می شد

 

 *******************

 

 گر خواهی در جهان پایندگی 
بندگی کن ، بندگی کن ، بندگی
زندگی در بندگی ست
 زندگی بی بندگی شرمندگی ست
 

 ****************** 

'درد عشقی کشیده ام که مپرس 
زهر هجری چشیده ام که مپرس
گشته ام در جهان و آخر بار
دلبری برگزیده ام که مپرس

بسته ۱

 

 

ز دستدیده و دل هر دو فریاد

که هر چه دیده بیند دل کند یاد
سازم خنجری نیشش ز ÷ولاد
زنم بر دیده تا دل گردد ازاد' 

******************* 

 

'از دست فراقت بر کی داد برم
فریاد رس از تو به که فریاد برم
طوفان غمت رشته ی، هستی بگسیخت
یاد تو شود، یاد خود از یاد برم'  

  

******************* 

 

وای ان روزی که قاضی مان خدا بی

به میزان و صراطم ماجرا بی
به نوبت میروند پیر و جوانان
وای انساعت که نوبت زان ما بی'  
    

******************* 

  

غریبی بس مرا دلگیر دارد  

 فلک بر گردنم زنجیر دارد
فلک از گردنم زنجیر بر دار
که غربت خاک دامنگیر دارد'


بسته ۲

 

 

'دلی خواهم که از آن درد خیزد
بسوزد ، عشق ورزد ، اشک ریزد
صفای خاطر دلها زدرد است
دل بی درد همچون گور سرد است'
  

 

***************** 

 

'من مطمئنم که ما جوان می میریم
ما بین زمین و آسمان می میریم
لب های من و تو لاله و لادن شد
  از هم که جدا کنندمان می میریم

 

***************** 

 

'با بوسه ی لب های تو آغاز کنم
روی تو حساب تازه ای باز کنم
تا بوسه ی من هدر نرفته باید
در قلک لب هات پس انداز کنم'   

**************** 

 

'گر بر سر کوی تو نباشم چکنم
گر واله ی روی تو نباشم چکنم
ای جان جهان به تار موی تو اسیر
گر بسته موی تو نباشم چکنم