(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

غروب دوستی


غروب   دوستی   رنگش   طلاییست

گر  چه  آخرش  رنج  و  جداییست.


*****

 

گر  شبی   مست  به آغوش من افتی

آن  قدر  بر لبت بوسه  زنم  کز نفس افتی


*****

 

تنهاراه برای نمردن وزندگی راساختن عشق است

بهترین راه برای پایان هرعشق مرگ است. 

 

*****


دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم

روشنی بخشم به عشقم، خودم تنها بسوزم .

 

*****

تو تنهاآتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد

فراموشم مکن ، فراموشت نخواهم کرد .

 

*****

شادی ندارد آنکه  ندار د به  دل  غمی

آن را که نیست عالم غم ، نیست عالمی.


*****

 

چقد اسمت رو نوشتم رو تخته و سنگ؟

چقد کشته منو، اون دو تا چشمای قشنگ.

 

*****

شب  خوابید  و  از  گریه  بیدارم هنوز

گر چه رفتی از برم، مشتاق دیدارم هنوز.

 

*****

از آن آتش که درجان من است دودی ازسرم خیزد

ازآن غم که به دل دارم فغان ازپیکرم خیزد.


*****

 

تودرمن آتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد

به گلزارم گلی هستی که فراموشت نخواهم کرد.

 

*****

چه  قبولم  کنی  و  چه  بگی  نمی پذ یر م

آ نقد ر دیوونتم  من  که  بازم  واست  میمیرم.

 

*****


ای دل چه کنم که فلک کرده تورااز من جدا

از  کدام  باغ  گلی  چینم  که  دهد  بوی  تو را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد