(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

عاشقانه ۲

زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو

دل من غرق تمناست نمیدانی تو

شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد

بلبل مست تو تنهاست نمیدانی تو

جز تو کس نیست که من منتظر او باشم

دل من منتظر توست نمیدانی تو

**************

یک جام پر از شراب دستت باشد

تا حال من خراب دستت باشد

این چند هزارمین شب بی خوابیست

ای عشق فقط حساب دستت باشد

**************

در مشرق عشق دشت خورشید تویی

در باغ نگاه یاس امید تویی

در بین هزار پونه آنکس که مرا

چون روح نسیم زود فهمید تویی


**************

آنقدر با آتش دل ساختم تا سوختم
بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم .'

**************

اگر دلبر ز من دلگیر باشد

علاج رفتنش شب گیر باشد

به پابوس تو دلبر خواهم آمد

اگر در گردنم زنجیر باشد

**************

گفتمش همدم شبهایم کو ؟ عکس رخساره ماهش داد

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟ یادگاری تاری از زلفش داد

وقت رفتن همه رو می نگریست ، به من انتظار سر راهش داد

**************

میخوام که عاشقت بشم گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود گفتم مزاحمت بشم

**************

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن

تصاویر بسته 9

                  




برای نمایش به سایز اصلی آن بالای ادامه مطلب کلک کنید

ادامه مطلب ...