(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

جدایی ۲

همه شب تا سحر فال تو گیرم
ز حافظ شرح احوال تو گیرم
کجا رفتی که من همچون کبوتر
گشایم بال و دنبال تو گیرم
  

«»«»«»«»«»

تا با سر عشق تو مرا کار افتاد
بیچاره دلم در غم بسیار افتاد
بسیار فتاده است دل در غم عشق
اما نه چنین زار که این بار افتاد 

«»«»«»«»«»

بی نام تو خورشید جهان روز مباد
هم بی تو چراغ عالم افروز مباد
در وصف تو کس چو من بدآموز مباد
آن روز تو را نبینم آن روز مباد 

«»«»«»«»«»

من از یاران عاشق می نویسم
ز اسرار شقایق می نویسم
نه از باران نه از شبنم نه از گل
من از باغ شقایق می نویسم  

«»«»«»«»«»

کاش می شد اشک را تهدید کرد
مدت لبخند را تمدید کرد
کاش می شد در میان لحظه ها
لحظه ی دیدار را نز دیک کرد 

«»«»«»«»«»

بی سبب هرگز نمی گردد کسی یار کسی
یار بسیار است تا که گرم است بازار کسی 

«»«»«»«»«»

مرغ شب خوابید ومن بیدارم هنوز
گرچه رفتی ز برم مشتاق دیدارم هنوز 

«»«»«»«»«»

من آن مرغم که افکندم به صد دام بلا خود را
به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را

«»«»«»«»«»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد