(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

رمضان کریم

رمضان کریم
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام من دنبال نویسنده میگردم برای سایتم اگه دوست داری بیا و با هم همکاری کنیم اگه موافقی یه رمز و پسوردی بهت میدم که مدیریت کامل مثل این سایتت داشته باشی فقط بگم که مطالب غیر اخلاقی مثل موزیک ویدیو و اهنگ غربی و فیلم های بد رو نمیتونی توی سایت بزاری .اگه موافقی بگو.راستی من یه دامه .com هم برای سایتم گرفتم که باعث افزایش بازدید میشه و چند تا هم نویسنده ثبت نام کردم . و خیلی مزایای دیگه . فقط ادرسه این وبلاگت رو توی نظر بگو تا اسم و پسورد برات بفرستم اگه خواستی.و نگران مطالبی که تا به حال فرستادی نباش من همه ی مطالب رو که روی سایتت فرستادی در عرض چند دقیقه میارم روی سایت خودم تا زحماتت هدر نره .و این که وقتی به سایت من میای چند تا تبلیغ رویه سایته باید بگم اگه من سودی کنم پولش باید بین همه ی نویسنده های فعال تقسیم بشه و کسی که بیشتر مطلب فرستاده باشه بیشتر پول میگیره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد