(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

دوستم عشقم

 

 

نه یاد میکنی نه میروی یاد

به نیکی باد یادت ای پریزاد

عجب نبد کنی عاشق فراموش

فراموشیست رسم آدمیزاد

 

***** 

 

به سیر باغ رفتم باختم من

نظر بر نو گلی انداختم من

الهی دیده ی عاشق شود کور

که دلبر آمد و نشناختم من

  

***** 

سر زلف تو جانا لام و میم است

چو بسم الله الرحمن الرحیم است

به هفتاد و دو ملت برده حسنت

قدم از هجر تو مانند جیم است

  

 *****

دلم در نزد جانان است امشب

چو مرغ نیم بریان است امشب

کبابی از دل عاشق بسازید

که سرو ناز مهمانست امشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد