(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

(در دیار بی کسی تنها ترین تنها منم) به سایت ما خوش آمدید

اس ام اس.تصاویر.شعر های عاشقانه.دوستانه و سرگرمی بیشتر

دوبیتی عاشقانه

 

 

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او  

گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسیم رهگذر این بار هم نیاورده 

به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او 

 

***** 

 

اگر برای تو شعری عاشقانه بخوانم
این شعر،تا ابد با تو خواهد زیست
حتی وقتی که من دیگر نباشم
یا وقتی که دیگر میان ما عشقی نباشد 

 

***** 

 

حریقی به جانم زدی با نگاهت 

دلم را ربودی تو با روی ماهت

سیاهی برفت از تمام جهان 

چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت 

  

***** 

آشفته و بی قـــــرارمان کردی عشق
صد حرف و حدیث بارمان کردی عشق
فرجام تمام عاشـــــقان معلوم است
بیهوده امــــــیدوارمان کردی عشق  

 

***** 

 

صد پرسش بی جــواب دارم بی تو
اوضـــــاع دل خـــــراب دارم بی تو
ای عشق بیا و بر شب سینه بتاب
یعنی غــم بی حساب دارم بی تو  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد